4 תשובות
כי זה מראה אקזוטי צבע עור כהה ועיניים בהירות ושיער שחור חזק
במדינת מוצא שלה היא נחשבת כנראה רגילה אבל באירופה יראו אותה בתור וואו כי זה מראה שונה משלהם
במדינת מוצא שלה היא נחשבת כנראה רגילה אבל באירופה יראו אותה בתור וואו כי זה מראה שונה משלהם
אנונימית
מה מיוחד בה
היא די יפה אבל ממש לא הייתי קוראת לזה "יופי מיוחד", יופי מיוחד זה משהו שנדיר לראות והיא נראת די רגילה.
צודק
באותו הנושא: