4 תשובות
לא חושבת, מלמדים c# או ג'אווה
שואל השאלה:
ולך אישית זה קשה?
אצלנו לא לימדו
לרוב מלמדים #c או גאבה ואז שפה נוספת, יכול להיות c assembly וכו'.
ואצלי לא לומדםי פייתון אני לומדת במגשימים ואני למדתי פייתון לבד