5 תשובות
וואי גם לי זה קורה
אני פשוט מנסה להתרחק
פשוט תיקח אותו לשיחה ותגיד לו על זה
אני פשוט מנסה להתרחק
פשוט תיקח אותו לשיחה ותגיד לו על זה
אנונימית
הגיוני גם לי נמאס ופשוט,"נפרדנו" לאט לאט התרחקנו עד שאנחנו היום כבר בקושי חברים. אולי חברים משותפים
כן
תקשיב אם הוא חבר טוב שלך והוא חשוב לך , אז כל מה שכתבת תגיד לו בפנים !
כי אם זה אתה ,ואתה תתרחק זה יכול לקרות לאנשים אחרים והוא אפילו לא יבין מה הבעיה שלו .
תדבר איתו ,אל תתבייש .
אתם חברים ותגיד ממש ברצינות מה אתה חושב .
ואם הוא לא מוכן להשתנות אז זה כבר הוא מפסיד. ..
כי אם זה אתה ,ואתה תתרחק זה יכול לקרות לאנשים אחרים והוא אפילו לא יבין מה הבעיה שלו .
תדבר איתו ,אל תתבייש .
אתם חברים ותגיד ממש ברצינות מה אתה חושב .
ואם הוא לא מוכן להשתנות אז זה כבר הוא מפסיד. ..
קורה שכשאנשים הקרובים אלייך המתבגרים איתך לפעמים משתנים הן מבחוץ והן מבפנים. אם הוא באמת חשוב לך עדיף שתדבר איתו על איך שהוא מתנהג ומדבר זה עדיף מאשר לשמור את זה בפנים ולהתנהג כאילו לא אכפת לך מאיך שהוא מצנהג...