7 תשובות
למה הזכרת לי את הריח של אנשים מזיעים בתחבורה ציבורית :((
גם אני מרגיש ככה.
גם אני מרגיש ככה.
מזדהה.
אני צריכה עולם בו חורף נשאר לנצח
אני בדיוק ההפך ממך, החורף מעיק עליי. אני מתגעגעת לבגדים הקצרים ולאור בחוץ ברוב שעות היום.
שואל השאלה:
אוו סוף סוף יש פה כמה שפויים שמרגישים כמוני... איזה כיף שאני לא היחידה שמרגישה ככה
אוו סוף סוף יש פה כמה שפויים שמרגישים כמוני... איזה כיף שאני לא היחידה שמרגישה ככה
אנונימית
בואי תיסחפי יותר, גם מה הקטע הזה שאת מתעצבנת מזה שיש כאלה שאוהבים ומצפים לקיץ?! איזו מוגזמת
גם לי עצוב מאוד.
במיוחד שנשארו עוד 3 סמ' בלבד לכינרת מעל הקו אדום תחתון.
זה ליטרלי 20 דקות של גשם.
במיוחד שנשארו עוד 3 סמ' בלבד לכינרת מעל הקו אדום תחתון.
זה ליטרלי 20 דקות של גשם.
באותו הנושא: