24 תשובות
יותר מדי
2 וחצי, לא סגורה על החצי
מלא.
עם אף אחד.
HOH
1 וזאת אני
אנונימית
אחד
איפה חבולי שתגיד את האמת
HOH
1.5
אנונימית
לא זוכרת אבל יש מלא שלא סובלות אותי
שואל השאלה:
אני עם 4
איי
אנונימית
1 בריב ממש רציני ממש ממש
ועוד 3 שאנחנו בריב בלי סיבה פשוט
1 , ואני חייבת להשלים איתה כבר
אני פה.
חח מצחיק שכל פעם זה קורה מחדש
האמת היא שדי לשקר חבולי!
אוקיי, אני בריב עם 3 בני אדם.
אני הטובה בסיפור. נודר.
HOH
0
עם מי יש לי לריב
אם היא נודר אז תאמינו לה
תאמת אני לא רבתי עם אף אחד פשוט רבו איתי על כלום אז 0