4 תשובות
בהצלחה!❤
תלוי, מה את רוצה שיקרה בסוף הפגישה ולאן את רוצה שזה ימשיך?
תביני שתיקות מביכות זה אחלה ולא כזה נורא.
תהני אני חושבת
תהני אני חושבת
אל תתבאסי מדברים קטנים שהם סתם ואם לא תגידי מה את חושבת הוא לא ידע! בהצלחה!!!
באותו הנושא: