4 תשובות
בהצלחה!❤
תלוי, מה את רוצה שיקרה בסוף הפגישה ולאן את רוצה שזה ימשיך?
תביני שתיקות מביכות זה אחלה ולא כזה נורא.
תהני אני חושבת
HOH
אל תתבאסי מדברים קטנים שהם סתם ואם לא תגידי מה את חושבת הוא לא ידע! בהצלחה!!!