תשובה אחת
כמובן ,בגלל שלגליזציה היא הסרת איסור שקיים לגבי פעולה שאינה חוקית.
כלומר בכלל שכעט יש אישור לכך לא תהיה סחיטה ופחות אנשים יפגעו מכך.