13 תשובות
כן אני הייתי מכורה פעם
אומייגאד שאפו אני מה זה גאה בך שאהבת אחרי הפרק הראשון, רוב האנשים כזה אחרי הפרק הראשון כמו תינוקות איכס איכס מה ראיתי אבל אנשים לא מבינים שסקינס זה כל כך הרבה יותר מסקס מסיבות וסמים, זה עמוק יותר וכשתמשיכי את הסידרה תביני על מה אני מדברת.
ו-וואט דה הל אני מופתעת שפתאום את אוהבת את זה אחרי שראיתי אותך כל הזמן כותבת לאנשים כמה שסקינס זו חרא של סידרה, שמחה שלפחות עכשיו הצלחת להבין שזה ממש לא
ו-וואט דה הל אני מופתעת שפתאום את אוהבת את זה אחרי שראיתי אותך כל הזמן כותבת לאנשים כמה שסקינס זו חרא של סידרה, שמחה שלפחות עכשיו הצלחת להבין שזה ממש לא
שואל השאלה:
אותי?
בחיים לא הגבתי לגבי סקינס
אותי?
בחיים לא הגבתי לגבי סקינס
לא את, דיברתי לוואט דה הל זה השם משתמש שלה
שואל השאלה:
אה לול
אה לול
וואו הגעת לעונה 4 כל כך מהר? אני אחרי שסיימתי את הדור הראשון לא הסכמתי להמשיך בכלל, לקח לי חודש שלם (אם לא יותר) להתגבר עליהם ולהתחיל את הדור השני
דווקא הם ממש חמודים. אני מאוד אוהבת את אפי
כן גם אני כמוך, אבל בגלל שהעלילה ומה שקורה להם ממש מעניין זה מכפר על זה
שואל השאלה:
רק בלי ספוילרים פליז
רק בלי ספוילרים פליז
אל תדאגי לא נספיילר לך
אני ראיתי את העונה הראשונה והיה טוב ואני מתלבת עם לראות את העונה השנייה כי ראיתי את הפרק הראדון והיה חרא
כן זה טוב