3 תשובות
יהיה בסדר, תשתי מים ותירגעי (:
שום דבר זה לא סוף העולם
שואל השאלה:
וואי תודה^ זה ממש עוזר לי אני לחוצה בטירוף
אנונימית
אם הציון רשום אצלו למה שייפסול?
תישארי רגועה, אין כבר איך להחזיר את זה אחורה לכן אין טעם ללחץ.
את ואמא שלך תדברו איתו ואני בטוחה שהוא ייתחשב.