2 תשובות
שואל השאלה:
לא לסבול זה קצת קשוח אבל כן הם עניין של טעם די ספציפי
לא לסבול זה קצת קשוח אבל כן הם עניין של טעם די ספציפי
עוד לא יצא לי לשמוע, כנראה מחר. גם לoverkill יצא לפני יומיים.
באותו הנושא: