12 תשובות
היי, כי אני סתומה (?)
אני אוהבת ולא אוהבת.
לא חסרים... הרבה מאוד אנשים לא אוהבים את המראה שלהם
אני לא אוהב את איך שאני נראה ואני לא יודע למה.
ביטחון עצמי שואף ל 0
שואל השאלה:
גם אני
אנונימי
אני סתם חסרת ביטחון ברמות..
כן אני כי
אני לא יודעת אם אני שמנה או רזה כי הרגליים שלי נראות לי שמנות אבל לפעמים הן ניראות רזות.
והאף שלי מכוער.
הגבות שלי מזעזעות
והואזניים
יש פה יותר מידי אנשים כאלה
אני, ביטחון עצמי נמוך אני מנחש.
אני פשוט דובי
אנונימית
אני, וזה לא ביטחון עצמי נמוך. אני פשוט לא אוהבת את המראה.