9 תשובות
שואל השאלה:
טבעי וטהור
בורחת
ממ מניחה שפשוט אלך לקופאית אחרת? או שהולכת אליו? אין לי במה להתבייש בזה {למרות שאני לא קונה לבד חח אמא שלי קונה לי}
לא הייתי קונה
נכון שזה טבעי אבל עדיין, זה מביך לפחות אותי
אומיגאד חחח זה די מביך למרות שזה טבעי
הייתי הולכת לקופאית אחרת ואם לא היתה לי ברירה הייתי מביאה לו אומרת היי וכזה חיוך ביישני משלמת והולכת
יוצאת מהחנות
והולכת לחנות אחרת חח
זה טבעי אחותי
מה הבעיה בזה? הוא לא יודע שנשים שומרות על היגיינה ?
מביאה לו
משלמת
הולכת