5 תשובות
אני עובד עם בקשיות זה בקרית שליטה
מעריצה של אשלי ווקסמן בקשי
שואל השאלה:
כן בקרית שליטה ימית ..אבל מה באמת עושים בתפקיד? שווה לי לסמן אותו גבוה בשאלון העדפות?
אנונימית
שלחי לי הודעה אני אסביר לך הכל
היי,
בק"שית זה בקרית שליטה ימית
הבקריות אחראיות על הגנת הגבולות הימיים של מדינת ישראל, מניעת חדירה של גורמים עוינים אל חופיה, בשגרה תפקידן בעיקר לפקח על כלי שיט שונים במרחב הימי, ולהזניק כוחות במקרה הצורך ולנהל אירועים בזמן אמת.