46 תשובות
יש לזה טעם של עוף עם רייח של דג
טוב דבר ראשון זה אחד הדברים הטעימים בעולם.. שרימפס אין לו מרקם מוגדר מידי אבל לסרטן יש טעם כל כך עדין משהו מטורף את חייבת לטעום..! הסרטן הבשר שלו עדין כל כך פשוט נמס לך בפה והשרימפס אין לו כל כך טעם של דגים אבל קשה להגדיר חח..

ואנשים שחושבים שישי להם בעיה איתי - לכם יש בעיה.. אל תפנו אלי בכלל ואל תשפטו אותי..!

מצטרפת לשאלה
השנה אבא שלי הזמין באונייה שרימפס וזה היה עם פרורי לחם ונראה כמו שניצלונים טעמתי וזה היה שרימפס ויש לזה טעם של דג נורמלי
e.k
אכלתי שרימפס וזה אחד הטעימים! יאמיי! בישלו לי את זה ביחד עם יין לבן! וזה מעדן! זה רך כזה אבל לא יותר מדי! ויש לזה טעם של משהו בריח של דג!
טעמתי ויש לסרטן טעם נורמלי כזה די טעים האמת (:
ושרימפס אני פשוט חולה על זה! אחד הדברים הטעימים! ברצינות!
שרימפס זה לא ממש מסריח? הקטנים מסריחים משהו מפחיד
טעמת פעם?
הרחתי. אני בחיים לא יאכל *~*
היא לא שאלה על הריח באמת לפני בישול יש לזה ריח מסריח של דגים
אבל אחרי יש לזה פשוט ריח חלומי והטעם עוד יותר!
למה אף פעם לא תאכלי? חבל כי זה טעים!
שומר כשרות... חח אני בנתיים מחכה לשרימפס הכשר שימציאו p:
אין לזה ריח מסריח בכלל חח.. זה אחד הטעימים באמת אפשר לטרוף איזה 8 צלחות..
אם מדברים על השרימס הכשר שימציאו הדוסים המציאו אווז (כשר) בטעם חזיר חח.. אכן..
חח באמת?
כןן.. עזבו אנשים מטורפים..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הדוסים האלה xdd
וואלה? אני חייב לנסות.. אומרים גם שיש איזה דג כשר בטעם חזיר.. זה באמת הזוי
חזיר זה בטח מגעיל...
זה נראה דוחה כי הכל שומן xdd
חח ת'אמת שכן חזיר באמת נראה דוחה ולמשהו מסריח.. לא טעמתי ולא נראלי שאטעם..
חזיר זה סוג הבשר הכי טעים!
ואל תתחילו להגיד לי "איכס" כי אתם לא טעמתם את זה!
יואו אכלתי שרימפס וזה ד-ו-ח-ה! לא יכולתי לנגוס בזה!:q
לשרימפס יש מרקם קראנצ'י כזה, והטעם בהתאם לרוטב. אני לא חולה על שרימפס אבל אני אוכל לפעמים בשביל לעצבן את אלוהים...
אנונימי
חזיר זה טעים בטירוף חבל שאין הרבה בארץ... בחו"ל אני אוכל טונות של חזיר...
אנונימי
שרימפס הוא בטעם של דג קריספי טעים כל ביס גן עדןן... וגם חזיר זה מאוד מאוד טעים
די, אתם עושים חשק לאכול לא כשר חח כל אחד עם התיאורים שלו "זה חלומי" " זה מדהים" "זה הדבר הכי טעים שטעמתי" חח!
אנונימית ביותר:|) חחחח גם אני שומרת כשרות p: אבל אין לזה שום משמעות מבחינתי.. o.0
שרימפס זה אחד הטעימים.. זה ממש הולך עם פירורי לחם וספייסי מיונז.. אני אישית לא אהבתי סרטן.. ישלזה טעם של עוף, אבל זה לא כזה טעים..
מה אתם עושים 5 כוכבים בכוונה? כל מי ששומר כשרות, אל תיסטו אליהם. אל תחטאו. תזכרו מי אתם
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי ביקשו שדתיים שלא קשורים, כמוך, לא יגבו כאן.
כ"כ קשה לך לקבל את זה שיש יהודים שאוכלים את הדברים האלה ונהנים?
שירן
חח יהודים... חמוד...
אנונימי
שואל השאלה:
כן, ההורים שלי יהודים חילונים ואפילו התחתנו ברבנות.
לא אנחנו לא דתיים ואבא שלי תמיד אוהב להזמין במסעדות שרימפסים.
אז אתה מוזמן להרגיע, ילד.
שירן
תרגיעי את ילדה. אני הבעתי את דעתי, ואת הגבת בשיגעון כמו קוף משוגע. לכי תאכלי חזיר לארוחת צהריים. תעשי לנו טובה ועופי מפה... וזה שהם התחתנו ברבנות לא עושה אותם לכאלה יהודים טובים. ילדה קטנה
אנונימי
שואל השאלה:
אולי חתיכה טובה של סטייק חזיר יגרום לך להיות פחות ממורמר.
אם יש לך בעיות אם אנשים כמוני אתה מוזמן לעוף מסטיפס (שבמלא מלא בפריצות בשביל אדם כמוך). יש מספיק אתרים "כשרים" למגזר הזה שלך.
שירן
חיחי עאלק ממורמר... יותר שמח ממה שאת תהיי בחיים.
ועכשיו שמתי לב שאת גם גזענית עלובה. עכשיו אני באמת מבקש ממך, תלכי מהאתר ואל תחזרי, אנרגיות המגעילות שלך לא עושות לאף אחד טוב.
אנונימי
דיי נו בקשו לא לריב בקשר כשרות
תודה לזאת שמעליי. באמת הגיע הזמן שתפסיקי עם הריבים שירן
אנונימי
שואל השאלה:
אני בהאתר הזה כבר כמעט שלוש שנים ואין לי שום כוונה לעזוב. אני לא מבינה למה הגבת בכלל בשאלה הזאת, אני לא מגיבה תגובות בשאלות על דת ואמונה אז למה אתה מגיב פה?
יש לי חדשות בשבילך, אני לא גזענית יש לי חברים מכל העדות כולל חברים עם כיפה סרוגה. יש לי חיים נפלאים.
אני לא מתכוונת לריב איתך יותר. תגובה אחרונה שלי פה.
שירן
תודה שהתבגרת.
אנונימי
למי ששאל על הדג בטעם חזיר..
זה דג שיבוטה הוא דג כשר בטעם של חזיר...
שואל השאלה:
יש גם חטיפים בטעם חזיר עם הכשרות של הרבנות מלונדון, ככה שאם יש דתים שרוצים לטועם איזה טעם יש לחזיר הם יכולים (:
אנונימי
חחחחחחחח מגניב!
מה הבעיה אז לשמור כשרות? יש פתרונות להכל חח (:
אכלתי גם שרימפס וגם סרטן מלא פעמים בחיי וזה מאוד טעים, כדאי שתטעמי ואת/ה תחליט/י אם את/ה אוהב/ת את זה או לא.
אני לא שומרת כשרות בשיט, אבל לא יצא לי עוד לטעום שרימפס וסרטן.. האמת פחדתי
מהטעם xd סוגי דגים לא עושים לי את זה כל כך.. אבל אחרי התגובות אני בהחלט הולכת לנסות את זה (;
נהנה