6 תשובות
מאיפה את יודעת איזה טעם יש לאציטון?
לא מובן.
זה טעם נרכש אבל בתאכלס אנשים "קונים" עם הוויסקי את התחושה ופחות את הטעם
שואל השאלה:
כן טעמתי אציטון סבבה
אנונימית
יש כאלה שהם כבר רגילים לשתות את זה והם ישר שותים את זה בשלוק ואז הם בקושי מרגישים תטעם . ככה אני חושבת
מתי טעמת אציטון?
יש כאלה שאוהבים, אני גם לא אוהבת, הטעם מגעיל אותי.