6 תשובות
מאיפה את יודעת איזה טעם יש לאציטון?
לא מובן.
זה טעם נרכש אבל בתאכלס אנשים "קונים" עם הוויסקי את התחושה ופחות את הטעם
שואל השאלה:
כן טעמתי אציטון סבבה
אנונימית
מתי טעמת אציטון?
יש כאלה שאוהבים, אני גם לא אוהבת, הטעם מגעיל אותי.
יש כאלה שהם כבר רגילים לשתות את זה והם ישר שותים את זה בשלוק ואז הם בקושי מרגישים תטעם . ככה אני חושבת