7 תשובות
כרגע זה מסע לפולין
חוץ מזה בטח יהיו הדברים הרגילים- יציאות, נסיעות, הרבה שינה ואולי הפעם גם עבודה
חוץ מזה בטח יהיו הדברים הרגילים- יציאות, נסיעות, הרבה שינה ואולי הפעם גם עבודה
לאכול כל יום בספרייה או בנאפיס או בערביקה מי שלא יודע אלו מסעדות שנמצאות בתוך עיר באר שבע
להתנחל אצל חבר שלי 29/8 (יותר מ24/7)
אבל המעצבן בטח יהיה בחול.. ויש לי עוד תוכניות אבל זה נשאר רק ביני ולבין חברים ומשפחה שלי:)
אבל המעצבן בטח יהיה בחול.. ויש לי עוד תוכניות אבל זה נשאר רק ביני ולבין חברים ומשפחה שלי:)
לישוןן ולקום בשש בצהריים ולגלות שוואלה אין כבר מה לעשות אז רואים טלוויזיה אוכלים ומשמינים
כיף רצח
כיף רצח
אני מקווה שאני אתחיל ללמוד להחליק על הקרח
וואה וואה יש עוד זמן עד אז לא תכננתי אבל כנראה אני טסה לחול חודש ובחודש השני אהיה בבית ואצא עם חברות
טוב שזה לא עוד 200 שנה מאיפה לי
באותו הנושא: