4 תשובות
הככי קשה להיות בדיכאון וקשה לצאת ממנו , אבל תזכרי שהחיים יפים ושאף אחד לא שווה את הדמעות או את הזמן שאת מבלה עצובה ומצוברחת , תצאיי לעולם ותתחילי להנות , אל תתני לזה להשתלט עלייך !!!
תצפי באנימה, ותדברי עם מישהו שקרוב אלייך על זה, לבכות זה להוציא אנרגיה ולשחרר וגם לשמוע שירים שאת אוהבת
שואל השאלה:
של?
ואו גם אני