9 תשובות
2
אני בעונה 5 כרגע והכי אהבתי את 4 בנתיים
7-10
אנונימית
ארבע ותשע נראה לי
4 ו5
העונה שצ'נדלר מציע למוניקה נישואים
פאקינג בכיתי כל שנייה בעונה הזאתי גם כשהראו שהוא מדבר עם פיבי שהוא מציע נישואים גם כשהוא קונה טבעת וגם בקטע עם ריצ'רד בכללי צ'נדלר הדמות האהובה עליי אז כילו
פאקינג בכיתי כל שנייה בעונה הזאתי גם כשהראו שהוא מדבר עם פיבי שהוא מציע נישואים גם כשהוא קונה טבעת וגם בקטע עם ריצ'רד בכללי צ'נדלר הדמות האהובה עליי אז כילו
אנונימית
שואל השאלה:
אומיגד עשית לי ממש ספוילר אני בעונה 2!!!
אומיגד עשית לי ממש ספוילר אני בעונה 2!!!
אנונימית
לרייצ'ל ורוס תהיה תינוקת שקוראים לה אמה, צ'נדלר ומוניקה יאמצו תאומים, פיבי תתחתן עם מישהו שקוראים לו מייק
אנונימית
לשואלת השאלה, אני ידעתי כל מה שעומד להיות בסדרה (למשל הספויילר שעשו לך מעליי) וזה עדיין היה הסדרה הכי טובה בעולם אז לא נורא
אנונימית