10 תשובות
זה יגיע ,כל דבר בזמן שלו :)
זה יגיע, אין לאן למהר :)
יש דבר כזה שנקרא אישיות..
ולא כל בחורה יפה בשלה לזוגיות או יודעת להחזיק זוגיות.
כן
יש דבר כזה שנקרא שקר...
לא כל חברה אומרת לך את האמת אולי את מכוערת ולא נעים להן להגיד לך
שואל השאלה:
אם הייתי מכוערת הייתי יודעת ולא כל בן אדם שמדבר איתי היה אומר לי שאני יפה.
אני מודעת לעצמי תודה רבה לך
אנונימית
כן אבל יחסית לכולם יכול להיות שאת יפה ויחסית לכולם אצלי בבית את מכוערת
ה'אביר' שלך עדיין לא גילה אותך. תני לו זמן והוא יגלה..
למה את חייבת חבר?
אהבה תבוא באיזשהו שלב,תחכי.
יופי זה לא הכל בזוגיות
זה יקרה אל תדאגי