5 תשובות
מס כי מה
נכון. אבל יש אנשים לבביים שאוהבים לרשום בצורה כזאת..
לא מעצבן אותי.
אני לא חושב שיש טעם להתעצבן מזה (לא שהרגש הזה נשלט בכלל..) בסך הכל לב וירטואלי, בקטנה.
אני לא חושב שיש טעם להתעצבן מזה (לא שהרגש הזה נשלט בכלל..) בסך הכל לב וירטואלי, בקטנה.
שואל השאלה:
מבינה מה אתם אומרים, אבל זה מרגיש מזויף
מבינה מה אתם אומרים, אבל זה מרגיש מזויף
אנונימית
אצל חלק זה אכן מזויף ואצל חלק זה פיזור אהבה ככה סתם, בכל מקרה זה לא אמור להזיז לך, "מה שלא דורש מאמץ לא מחויב להיות אמיתי ולכן צריך לקחת אותו בעירבון מוגבל מאוד".
באותו הנושא: