תשובה אחת
יש את גיל הנעורים (עד גיל 18)
ואז את כל שלב גיל המעבר שזה בערך 50
ומ-65 כזה זה כבר השלב השלישי
ויש גם את הקטע שאתה הדור הראשון, הילדים שלך הם דור שני, והנכדים הם דור שלישי. וזה עובד בדרך כלל לפי הגילאים האלה
ואז את כל שלב גיל המעבר שזה בערך 50
ומ-65 כזה זה כבר השלב השלישי
ויש גם את הקטע שאתה הדור הראשון, הילדים שלך הם דור שני, והנכדים הם דור שלישי. וזה עובד בדרך כלל לפי הגילאים האלה
באותו הנושא: