4 תשובות
לא נורא ,קורה ..
את לא צריכה להרוג את עצמך ממחשבות על זה ,לא יזכרו אותך ,באים לקניון כל כך הרבה אנשים ביום ,אין סיבה שדווקא אותך יזכרו .
חחח זה דיי משעשע.
אל תקחי את זה קשה, לא כזה פדיחה
וואי הרגת אותי
בטח שאת יכולה לחזור
חח אני מתה
קורה לא נורא תשכחי