4 תשובות
לא נורא ,קורה ..
את לא צריכה להרוג את עצמך ממחשבות על זה ,לא יזכרו אותך ,באים לקניון כל כך הרבה אנשים ביום ,אין סיבה שדווקא אותך יזכרו .
את לא צריכה להרוג את עצמך ממחשבות על זה ,לא יזכרו אותך ,באים לקניון כל כך הרבה אנשים ביום ,אין סיבה שדווקא אותך יזכרו .
חחח זה דיי משעשע.
אל תקחי את זה קשה, לא כזה פדיחה
אל תקחי את זה קשה, לא כזה פדיחה
וואי הרגת אותי
בטח שאת יכולה לחזור
בטח שאת יכולה לחזור
חח אני מתה
קורה לא נורא תשכחי
קורה לא נורא תשכחי
באותו הנושא: