התחברות הרשמה

מכירים את האלו שאומרים " אני רוצה את החצי הגדול" כאילו יש דבר כזה חצי גדול יותר...

21 בפברואר 2019, 16:43
בידור    
2 תשובות
חח כן
Skylight
כן כי זה לא תמיד חצאים שווים
TheMockingjay
באותו הנושא:
מכירים את האנשים האלו שאם לא...
מעצבן אותי האנשים האלו שאומרים שהם מתאהבים בגלל האופי ולא בגלל היופי
מכירים את הבדיקות DNA האלו שלוקחים ואז זה אומר לכם איזה עדות אתם?
שונאת שאומרים אני חצי מרוקאי חצי תאילנדי רבע רוסי רבע אפריקאי.
מכירים את האלה שאומרים
מכירים את סוגי האהמות האלו..?
מכירים את האנשים האלו? גם אתכם זה מעצבן?
מכירים את המורים האלו(המשך בפירוט)
מכירים את אחד מהראפרים האלו?
מכירים את המעצבנים האלו ששמים אצבע בכוס יין בקידוש וטועמים בגלל שהם סטריליים?
מכירים את האנשים האלו שאתם מדברים איתם והם בפאלפון בזמן שאתם מדברים ולא מקשיבים לכם?