32 תשובות
תגובה ראשונה רפרנס לסקווידוויד (פרק של המפריד המולקולרי)
לשאלה, מילדות קשה
לשאלה, מילדות קשה
לא בטוחה מתי זה בדיוק קרה אבל אני מנחשת אחרי שהכלבה שלי נדרסה בכיתה ד
שמעתי שיר של סטטיק ובנאל
מפה לשם אני כל הזמן קופץ למסילות כשיש רכבת קרובה
מפה לשם אני כל הזמן קופץ למסילות כשיש רכבת קרובה
אנונימי
מהחיים שלי.
אי אפשר לדעת.
"סיפרו לי סיפור על שני אחים שאבא שלהם היה אלכוהוליסט . אח אחד גדל והפך לנגר מצליח שלא שתה אף פעם . האח השני הפך בסופו של דבר לשתיין נוראי בדיוק כמו אבא שלו . כששאלו את האח הראשון למה הוא לא שתה , הוא אמר שאחרי שהוא ראה מה זה עשה לאבא שלו , הוא לא היה מסוגל אפילו לנסות את זה . כששאלו את האח השני , הוא אמר שהוא חושב שהוא למד לשתות עוד כשהוא ישב על הברכיים של אבא שלו . אז אני מניח שאנחנו מי שאנחנו בגלל המון סיבות . ואולי לעולם לא נדע חלק גדול מהן . אבל אפילו אם אין לנו אפשרות לבחור מאיפה להתחיל בעולם הזה , אנחנו עדיין יכולים לבחור לאן אנחנו ממשיכים משם . אנחנו עדיין יכולים לעשות כל מיני דברים . ואנחנו יכולים לנסות להרגיש טוב עם זה ."
"סיפרו לי סיפור על שני אחים שאבא שלהם היה אלכוהוליסט . אח אחד גדל והפך לנגר מצליח שלא שתה אף פעם . האח השני הפך בסופו של דבר לשתיין נוראי בדיוק כמו אבא שלו . כששאלו את האח הראשון למה הוא לא שתה , הוא אמר שאחרי שהוא ראה מה זה עשה לאבא שלו , הוא לא היה מסוגל אפילו לנסות את זה . כששאלו את האח השני , הוא אמר שהוא חושב שהוא למד לשתות עוד כשהוא ישב על הברכיים של אבא שלו . אז אני מניח שאנחנו מי שאנחנו בגלל המון סיבות . ואולי לעולם לא נדע חלק גדול מהן . אבל אפילו אם אין לנו אפשרות לבחור מאיפה להתחיל בעולם הזה , אנחנו עדיין יכולים לבחור לאן אנחנו ממשיכים משם . אנחנו עדיין יכולים לעשות כל מיני דברים . ואנחנו יכולים לנסות להרגיש טוב עם זה ."
ערך עצמי נמוך זו הנקודה, לדעתי.
אין לי מושג האמת...
גנטיקה
טראוומות מהתעללויות שהיו לי ביסודי
כל האנשים הצבועים סביבי שחושבים שאני לא יודעת שהם לא צבועים
הצורה שאנשים מתנהגים אחד לשני(זה יכול לחרפן אותי גם אם זה לא קשור אלי)ב
בדידות
חוסר במישהו שיגיד לי מילה טובה
שאני נכשלת
כל האנשים הצבועים סביבי שחושבים שאני לא יודעת שהם לא צבועים
הצורה שאנשים מתנהגים אחד לשני(זה יכול לחרפן אותי גם אם זה לא קשור אלי)ב
בדידות
חוסר במישהו שיגיד לי מילה טובה
שאני נכשלת
נראלי זה מולד אצלי.
ocd
תמיד היו לי חרדות זה מאז שהיתי קטנה
אבל זה ממש התפתח כשראיתי איזה סרט מפחיד והתחילו לי חרדות
תמיד היו לי חרדות זה מאז שהיתי קטנה
אבל זה ממש התפתח כשראיתי איזה סרט מפחיד והתחילו לי חרדות
דיכאון וחרדה לפעמים
מצאתי מטרה ואמרו לי שאני טובה בה ועכשיו אני קצת יותר טוב
מצאתי מטרה ואמרו לי שאני טובה בה ועכשיו אני קצת יותר טוב
כי נולדתי
סתם כל מיני דברים שעברו עליי
סתם כל מיני דברים שעברו עליי
הפרעות אכילה (ednos) פוסט טראומה דיכאון קליני חרדה והתקפי פאניקה וocd שזה הדבר האחרון שאיבחנו לי אגב לפני חודש
בעיקרון טראומה, בריונות, הסביבה, ההורים שלי, זה כולל גם גנים, וכו
בעיקרון טראומה, בריונות, הסביבה, ההורים שלי, זה כולל גם גנים, וכו
מסחרחורת
היי מכיר את הסיפור
טוני רובינס כתב את זה בספר שלו להעיר את הענק שבפנים
טוני רובינס כתב את זה בספר שלו להעיר את הענק שבפנים
מהסביבה שלי
משעמום קשה
משעמום קשה
אנונימית
מפגיעות מאחרים לעיסוק יתר בהשוואות לאחרים, בעזרת השם אני אצא מזה!
הכל התחיל כאשר נולדתי
מקרים שקראו ולחזרו על עצמם כמה וכמה פעמים ועכשיו הם אוכלים אותי מבנינים.
*בפנים
אני סובלת מחרדות משערת שגם דיכאון אבל ברמה נמוכה אולי פוסט טראומה מסיבות לא ידועות ואני פשוט אדם רגיש מידי. הלימודים והסביבה הקודמת שהייתי איתה גרמה לי להיות לחוצה מכל דבר והשפיעה עליי לרעה ובעיקר הלחץ בלימודי פשוט גרם לי לחרדות תמיד הייתי תלמידה של מאיות ולהיות מצטיינת ופשוט עכשיו אני לא בתחרות עם אף אחד ואני משתדלת לקבל את עצמי כפי שאני
בזכות האקסית שלי
אנונימי
ערך עצמי ובטחון עצמי ברצפה שגרם להפרעות אכילה, בדידות, פחד ממה שחושבים עליי וכו'...
אנונימית
כל בעיה נובעת מבעיה אחרת שהיא נובעת מהדברים הכי רנדומליים שיש
א. נולדתי
המשך יבוא
המשך יבוא
פגיעה מינית
מכות
טראומה
בדידות
מכות
טראומה
בדידות
ליטרלי מאז שנולדתי..
הן נובעות מרק שיט שלי בין עצמי ולא ממש קשורות למה שקורה מסביבי, פשוט אני מכניסה לעצמי דברים לא נכונים לראש אחכ חושבת וסובלת ומפתחת דכאון חרדות וכל זה
הן נובעות מרק שיט שלי בין עצמי ולא ממש קשורות למה שקורה מסביבי, פשוט אני מכניסה לעצמי דברים לא נכונים לראש אחכ חושבת וסובלת ומפתחת דכאון חרדות וכל זה
הכל התחיל בתאונה הגדולה
היוולדותי
היוולדותי
אנונימי
אני סובלת מדו קוטביות ומטראומות ילדות
אנונימית
שהיה לי, מהעבר
אין לי