5 תשובות
מה גורם לך להרגיש רע שם?
אנונימי
אם זה עושה לך רע תצא משם!
אל תשאר במקום שעושה לך רע.
אל תשאר במקום שעושה לך רע.
שואל השאלה:
לא יודע
אולי זה בגלל הפעולות האחרונות
הן היו בנושא מגדר וניסיתי להגיד כמה פעמים שמגדר זה מבנה המוח וזה שבן אדם אוהב לק או לתקן דברים זה לא קשור למגדר שלו אבל לא נתנו לי אפילו לסיים משפט
לא יודע
אולי זה בגלל הפעולות האחרונות
הן היו בנושא מגדר וניסיתי להגיד כמה פעמים שמגדר זה מבנה המוח וזה שבן אדם אוהב לק או לתקן דברים זה לא קשור למגדר שלו אבל לא נתנו לי אפילו לסיים משפט
אנונימי
אם זה גורם לך להרגיש רע אז תפרוש
אתה תוכל לשמור קשר עם החברים שלך גם מחוץ לארגון
אתה תוכל לשמור קשר עם החברים שלך גם מחוץ לארגון
במקומות כאלה לרוב לא מקבלים דעות שונות כל-כך.
במיוחד בנושאים כאלה שזה יותר הרגש ופחות מבנה המוח ומדע (למרות שזה כן)
אם לא נוח לך שם אתה יכול ללכת או שרק לא תביע את הדעות האלה שם.
פשוט מה שקורה שיש אנשים שכן מזדהים ככה בגלל אותן סיבות ולא רוצים שתגיד להם שהם לא באמת נחשבים במגדר הזה רק בגלל זה. אז הם מגנים על עצמם. (למרות שכמובן שהם טועים אם זה ככה)
במיוחד בנושאים כאלה שזה יותר הרגש ופחות מבנה המוח ומדע (למרות שזה כן)
אם לא נוח לך שם אתה יכול ללכת או שרק לא תביע את הדעות האלה שם.
פשוט מה שקורה שיש אנשים שכן מזדהים ככה בגלל אותן סיבות ולא רוצים שתגיד להם שהם לא באמת נחשבים במגדר הזה רק בגלל זה. אז הם מגנים על עצמם. (למרות שכמובן שהם טועים אם זה ככה)
באותו הנושא: