4 תשובות
לקבל את הטיפול שנותנים לך
הכול ממשיך כרגיל. אבל הפעם את בדרך להחלמה
להתחפש לקורטני לאב בפורים ולהגיד ראבאבה קאדאברבא שמרא פיחורינס
ועכשיו ברצינות לטפל בזה
ועכשיו ברצינות לטפל בזה
אנונימית
לקחת את הטיפול המתאים ולמרות שזה קשה כרגע לנסות להישאר חיובית..הכל יסתדר בסוף
באותו הנושא: