4 תשובות
אהבתי את זה.
זה נחמד דווקא, אבל לא הכי "עמוק" או "מרגש" וכו'.
הסיפור די שטחי, אבל כיפי יחסית.
זה חמוד
זה piece of life
אני פחות אוהבת, לרוב משעמם אותי אבל תנסי
אין פלא שהצטערת על כך שראית בוקו נו פיקו, כל העולם ואישתו אמר לי לא להתחיל את זה בכלל.
פשוט תראה פרק אחד ואם אהבת תמשיך.
זה מצחיק ומעביר תזמן
וכמו שאת חושבת שכל אנימה מוזרה אני חושבת שכל מה שנורמים רואים מוזר וגרוע