3 תשובות
לא , עושים בשמאל , בכללי כל העגילים שלי חוץ מחור אחד בצד שמאל
שואל השאלה:
וואי מסכימה כל-כך הכי יפה בשמאל
אנונימית
מה אצלי זה בימין, האליקס הטראגוס והרוק, וזה פשוט יפה לדעתי
אנונימית