5 תשובות
שואל השאלה:
עזבו אל תנסו להבין גם אני לא הבנתי את עצמי.
איזה מתוסבכת אני כוסעמק
עזבו אל תנסו להבין גם אני לא הבנתי את עצמי.
איזה מתוסבכת אני כוסעמק
אנונימית
הכל טוב כפרה
אני גם לא רזה אבל זה יפה איך שאת
שואל השאלה:
אני לא בטיפול ואני רוצה להחלים רק כדי להיפטר מהבולמוסים לא משהו מעבר,רק זה דופק אותי.
בכללי אני די סבבה עם ההפרעות אכילה ולא לאכול והכל,כאילו ברור שיש פעמים שהייתי רוצה פשוט לאכול נורמלי ושלא יהיו לי את כל המחשבות האלה אבל אני מעדיפה להישאר ככה ולהרזות ואני אפילו די אוהבת את ההרגשה של זה...
אני מנסה לנסות לאכול רגיל כזה(עד 1300-1400 קלוריות כזה ואז לחזור לאנה בלי מיה המסריחה שהורסת את הכל
אני לא בטיפול ואני רוצה להחלים רק כדי להיפטר מהבולמוסים לא משהו מעבר,רק זה דופק אותי.
בכללי אני די סבבה עם ההפרעות אכילה ולא לאכול והכל,כאילו ברור שיש פעמים שהייתי רוצה פשוט לאכול נורמלי ושלא יהיו לי את כל המחשבות האלה אבל אני מעדיפה להישאר ככה ולהרזות ואני אפילו די אוהבת את ההרגשה של זה...
אני מנסה לנסות לאכול רגיל כזה(עד 1300-1400 קלוריות כזה ואז לחזור לאנה בלי מיה המסריחה שהורסת את הכל
אנונימית
שואל השאלה:
אני רק רוצה שהבולמוסים יעלמו לא אכפת לי להשאר עם אנה ומיה(בלי בולמוסים).
אני כבר תקופה ארוכה מאווד עם בולמוסים כל יום כמעט ולפעמים אפילו פעמיים-שלוש ביום ואז אני מקיאה אותם וגם היו פעמים שלא הצלחתי או לא יכלתי להקיא קיצר אז עליתי מלא במשקל ואני פשוט מנסה לצאת מהתקופה המסריחה הזאת.
בגלל זה אני לא מצליחה לחזור לאנה אז אני רוצה לנסות לאכול רגיל(כאילו כמו נגיד בדיאטה של אנשים רגילים) ואז לחזור לצמצם ולצומות ולחזור להיות אני סוף סוף בלי כל השיט הזה כי אני נראת פשוט נורא ועליתי מלא במשקל
אני רק רוצה שהבולמוסים יעלמו לא אכפת לי להשאר עם אנה ומיה(בלי בולמוסים).
אני כבר תקופה ארוכה מאווד עם בולמוסים כל יום כמעט ולפעמים אפילו פעמיים-שלוש ביום ואז אני מקיאה אותם וגם היו פעמים שלא הצלחתי או לא יכלתי להקיא קיצר אז עליתי מלא במשקל ואני פשוט מנסה לצאת מהתקופה המסריחה הזאת.
בגלל זה אני לא מצליחה לחזור לאנה אז אני רוצה לנסות לאכול רגיל(כאילו כמו נגיד בדיאטה של אנשים רגילים) ואז לחזור לצמצם ולצומות ולחזור להיות אני סוף סוף בלי כל השיט הזה כי אני נראת פשוט נורא ועליתי מלא במשקל
אנונימית
באותו הנושא: