10 תשובות
לא מסכימה. מצטערת.
לא, אני מעדיפה לעבוד בשביל הכסף שלי ואני אוהבת להיות תלויה אך ורק בעצמי
שכחת משפט אחד.
בום טראח למטבח.
שואל השאלה:
יש גם
wippitty woopitty women are property
אנונימית
אין קשר בין המשתמשים הילדותיים שכתבת בהתחלה (שאני אפילו לא אתייחס אליהם מרוב הבורות), למה שכתבתי למטה.
לגבי מה שכתבת למטה, דברי בשם עצמך מאמי.
אני אישה עצמאית, אני רוצה להרוויח את הכסף שלי בכבוד.
אני רוצה לחיות בכבוד ולא על חשבון איזה מיליונר.
אם אני אי פעם אסכים לאהוב מישהו זה לא יהיה כי הוא זה שיקנה לי את הבית ואנאערף.

בקיצור, לא כל הנשים הן גולדיגריות, אם את אחת כזו, יופי לך. אבל לא עבד לך^.
השאלה הזאת לא הרתיחה אותי ואני מקווה שאף אחת לא תתייחס לזה ברצינות.
לא מסכימה, אבל ממש לא.
את ממש ממעיטה בערך שלנו, זה אולי מה שאת רוצה אבל לא מה שכולן.
יש כאלה עם שאיפות לשנות את העולם, לקחת גם תפקיד בעולם ולהגיע למימוש עצמי והגשמת מטרות.
אולי ככה את חושבת על עצמך, חושבת שיש לך אייקיו חד ספרתי, אבל לא כולן ממעיטות מעצמן ורוצות להגשים את השאיפות שלהן.
זה לא התיפייפות, זה ריאליסטיות.
את אולי תקועה בתקופה שלא היה שיוויון זכויות, אבל הזמנים השתנו ונשים יכולות לעבוד ברוב המשרות ולעשות מה שהן רוצות אז דברי בשם עצמך, ולא בשם כולן.
לא כולן רוצות להיות עלוקות שחיות על חשבון הבעל, יש חלק שרוצות להרוויח בעצמן ולהיות עצמאיות, להרוויח בכבוד.
מסכימה לגמרי! ^
אבל המשפטים האלה משפילים מידי
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני אלך לפי הכסף של הגבר, אני אוהב אותו קודם לפי האופי
אבל אם יש לו כסף ואני יכולה לחיות בלי לעבוד ושהוא מפרנס לנה לא
אנונימית
אבל את עכשיו מציגה דעה שונה, בשאלה את כתבת משפטים מאוד שוביניסטים, ואין בעיה עם קצת הומור אבל את אמרת שאת מסכימה עם המשפטים הללו.
אבל לא משנה, את לא תרצי אבל ללכת אחרי החלום שלך? החלום שלך הוא לעשות כלום? רק לעבוד בבית?