2 תשובות
תסבירי את המצב ואל תבואי
זה במילא שנה אחרונה...
זה במילא שנה אחרונה...
אל תלכי מחר ותסבירי להם שזה מצב שהוא בלתי סביל !! אני מבינה אותך כי גם לי כואב בצורה לא הגיונית ואני לא יכולה לתפקד ככה. ולגבי הכדורים אל תדאגי תחכי עוד חצי שעה-שעה, הם יעבדו בסוף, תרגישי טוב.
באותו הנושא: