13 תשובות
יש לדבר הזה שם..
אנונימית
אני רק לא זוכר מה הוא.. אבל זה בא לידי ביטוי בדברים כאלה ואחרים..
אנונימית
או סי די, אני חושב שככה קוראים לזה, לא בטוח, לא לתפוס אותי במילה
אנונימית
שואל השאלה:
קוראים לזה אוסידי
אבל לא אובחנתי ככזאת, אף פעם לא הלכתי לבדוק
אנונימית
למה לא? בדקתי את זה..
עריכה:
תבדקי*
אנונימית
ואז אבא שלך ככל הנראה יפסיק..
אנונימית
שואל השאלה:
איך בודקים?
אנונימית
אין לך כפיתיות
תואבחני, את אף פעם לא יכולה לדעת בוודאות
תני לבן אדם לשתות את הקפה שלו בשקט ולהירגע את סתם דרמטית על שטויות
אין מה לעשות
שואל השאלה:
לא... זה תמיד ככה, תמיד מעצבן אותי דברים קטנים.
אנונימית
אומנם לא בשקט ;) אבל תני לו לשתות תקפה
באותו הנושא: