התחברות
הרשמה
חזרתי לאפטר מהצבא עכשיו לקחתי תאקס בוקס איתי ושחכתי שלטים מה אני עושה ?
19 בפברואר 2019, 18:46
XBOX
אקס בוקס
תשובה אחת
חוזר מחר לקחת אותם
A
Aero
באותו הנושא:
אני לא בא לאפטר של המסיבת סיום של יב...
אם עכשיו היו שולחים לכם פטור מהצבא, מה הייתם עושים במקום?
אם הוצאתי פטור מהצבא עקב היותי דתייה לפני כמה חודשים וחזרתי בשאלה מאז ואני רוצה להתגייס, מה אני אמורה לעשות?
חזרתי מהצבא לפני כמה שעות ולא הספקתי להתארגן, לחברה שלי עושים יום הולדת במסעדה, מוזר לבוא עם מדים?
מילה בעברית לאפטר ?
*מסיימת יב* אני יחסית לבד בשכבה שלי, מה אתם אומרים לבוא לאפטר פרטי או לוותר?
אני עכשיו באפטר פרטי
זה בסדר שאני לא הולך לאפטר פארטי אחרי המסיבת סיום?(כיתה ט)
שילמתי כסף לאפטר שממש לא בא לי ללכת אליו
שמלה לאפטר פארטי
מה זה אומר "אפטר"? המובן של הצבא... שאומרים שחיילים באפטר