14 תשובות
ברור!
את מעריכה אמנות, לא את האדם.
את מעריכה אמנות, לא את האדם.
ואגב
היטלר היה צייר, אני מתעב אותו מן הסתם כן? אבל הוא צייר ציורים מדהימים
היטלר היה צייר, אני מתעב אותו מן הסתם כן? אבל הוא צייר ציורים מדהימים
שואל השאלה:
אבל אם למשל את מקשיבה למוזיקה שלו הוא מקבל כסף על זה, את תומכת בקריירה שלו
אבל אם למשל את מקשיבה למוזיקה שלו הוא מקבל כסף על זה, את תומכת בקריירה שלו
אנונימית
נו ברור.
כמובן
את גם צופה בסדרות של אנשים אנטישמים, זה לא משנה. את רק מאזינה למה שעושה לך טוב. אין בזה רע
הקריירה לא קשורה לדעות
אם אני אוהבת את האמנות אני אתמוך בקריירה
אם אני אוהבת את האמנות אני אתמוך בקריירה
כן
כן
כמו שמלא אנשים אוהבים סרטי דיסני למרות שוולט דיסני היה אנטישמי
כמו שמלא אנשים אוהבים סרטי דיסני למרות שוולט דיסני היה אנטישמי
אכן, אני מאוד אוהב יצירותיו של המלחין ריכרד וגנר למרות שהיה אנטישמי מפורסם וחביבו של המרצח אדולף היטלר.
כל כך הרבה אנשים בארץ אוהבים את פינק פלויד, למרות שהסולן הוא פעיל bds. מסתכלים על האומנות ולא על הדעות של האמן.
זה די אותו רעיון עם דודו פארוק, רובנו לא מסכימים עם כל המסרים שלו אבל עדיין שומעים אותו
אנונימית
שואל השאלה:
דודו פארוק הוא פארודיה, זה לא אותו הדבר^
דודו פארוק הוא פארודיה, זה לא אותו הדבר^
אנונימית