11 תשובות
שבועיים.
אנונימי
יומיים
שואל השאלה:
למה ?
כאילו סינון וזה או פשוט בגלל שלא היה לכם אפשרות כלכך
אנונימית
אנחנ מדברים פעם בחודש+-
חצי שנה או שנה
שואל השאלה:
לא התכוונתי לנתק לגמרי
אלא כאילו מה הזמן הכי ארוך שלא דיברתם ואז חזרתם לדבר.
אנונימית
חזרנו לדבר אחרי שנה וחצי, היה ריב והשלמנו
שואל השאלה:
אהה וואי מלא זמן.
וקרה לכם שלא דיברתם סתם (מבלי לריב אפילו) כי הוא סינן אותכם ואז חזרתם לדבר איתו או שלא ?
אנונימית
לסנן זה גם נחשב סוג של ריב רק שהוא "מלחמה קרה"
יומיים וגם זה יותר מדי זמן