11 תשובות
שבועיים.
אנונימי
יומיים
שנה וחצי
שואל השאלה:
למה ?
כאילו סינון וזה או פשוט בגלל שלא היה לכם אפשרות כלכך
למה ?
כאילו סינון וזה או פשוט בגלל שלא היה לכם אפשרות כלכך
אנונימית
אנחנ מדברים פעם בחודש+-
חצי שנה או שנה
שואל השאלה:
לא התכוונתי לנתק לגמרי
אלא כאילו מה הזמן הכי ארוך שלא דיברתם ואז חזרתם לדבר.
לא התכוונתי לנתק לגמרי
אלא כאילו מה הזמן הכי ארוך שלא דיברתם ואז חזרתם לדבר.
אנונימית
חזרנו לדבר אחרי שנה וחצי, היה ריב והשלמנו
שואל השאלה:
אהה וואי מלא זמן.
וקרה לכם שלא דיברתם סתם (מבלי לריב אפילו) כי הוא סינן אותכם ואז חזרתם לדבר איתו או שלא ?
אהה וואי מלא זמן.
וקרה לכם שלא דיברתם סתם (מבלי לריב אפילו) כי הוא סינן אותכם ואז חזרתם לדבר איתו או שלא ?
אנונימית
לסנן זה גם נחשב סוג של ריב רק שהוא "מלחמה קרה"
יומיים וגם זה יותר מדי זמן
באותו הנושא: