5 תשובות
שואל השאלה:
חחח וואי כל כך ואני עוד רק כיתה י' מה יהיה לי ביא' השם ישמור
חחח וואי כל כך ואני עוד רק כיתה י' מה יהיה לי ביא' השם ישמור
אנונימי
כן, אבל רק כשאני ממש ממש חייבת,
כי קל לי להשלים חומר יחסית
כי קל לי להשלים חומר יחסית
אנונימית
כן כי היו לי חזרות למופע ולא הייתה לי ברירה ;-;
לא, מי מת
כן...
(זה מה שקורה שאתה בכיתה יא :/)
(זה מה שקורה שאתה בכיתה יא :/)
באותו הנושא: