התחברות
הרשמה
כשקובעים ציון הגשה, 2 מנות שמורידות ציון זה סהכ לשתי המחציות או לאותה מחצית ?
19 בפברואר 2019, 12:15
בגרות
תשובה אחת
אותה מחצית
5
55LolaLola
באותו הנושא:
זה כ"כ עצוב שיש אשכרה אנשים שקובעים אם אנשים אחרים מפגרים על פי הציונים שלהם בבצפר
מאיזה ציון זה נחשב ציון טוב לציון הגשה לבגרות בעברית?
מה הציון הגשה הגשה שלכם לבגרות בעברית?
אם אני עושה בגרות אחרי התיכון, מה שקובע את הציון הכללי זה רק כמה שקיבלתי בבגרות? בלי קשר לציון הגשה וכל אלה שהיו בתיכון?
בציון הגשה, אם לא חיסרתי יותר ממנה לא יכולים לדפוק אותי נכון?
אם יפסלו לנו את הציון הגשה במתמטיקה כשניגש למועד ב יהיה ציון הגשה?
אם הציון בגרות שלי עוקף את הציון הגשה שלי ב20 נקודות.פוסלים לי את הציון מגן?
כשעושים בגרות אקסטרנית אחרי יב , הציון הגשה שלי עדיין כלול בתוך הציון הסופי ?
ציון הגשה 78 %30 96 כמהה אני צריך להוציא בבגרות שהציון הסופי יהיה 90
אפשר לשנות ציון הגשה ? או שהציון הגשה לא יכול להשתנה לא משנה מה
כאלה שעברו את הבגרות בהיסטוריה כמה קיבלתם בציון הגשה ובמתכונת וכמה בבגרות? אם קיבלתי 50 בציון הגשה ובמתכונת 42 זה רע?