6 תשובות
יכול להיות מסיבות שונות לא לכל אחד מתאים המסגרת הצבאית
בדוק יש פה.
אני אגיד את זה ככה, אם לא היה חוק גיוס חובה כנראה לא הייתי מתגייס, אבל מאחר ויש חוק גיוס חובה אני מתגייס בדיוק כמו כולם כי אני לא שונה מהשאר ולא מגיע לי פטור.
אני לא רציתי ואז אני מתגייסת רגיל למה שאפסיד את החוויה
לא שואלים אותם ממש (אלא אם כן יש סיבה כמובן)
באותו הנושא: