התחברות
הרשמה
היה לנו טיול של בית הספר והילדים שרו באוטובוס: "לאמא של מיכל יש תחת ענק ואותה נזיין חזק" (קוראים לי מיכל)
והם גם שרו "הנהג שלנו חברמן הוא יקח אותנו לאמא של מיכל"
ואני מבינה שזה בצחוק אבל די זה היה מוגזם כבר
והמורה היתה באוטובוס ולא עשתה עם זה כלום!
18 בפברואר 2019, 18:58
טיול
טיול שנתי
אוטובוס
העלבות
בריונות
2 תשובות
לדווח למורה, אולי הוא\היא לא היו מרוכז\ת
א
אורישםנפוץבעם
תגידי למורה שתטפל בזה ... זה ממש לא לעניין
אנונימית
באותו הנושא:
עד כמה זה נורא לשבת לבד באוטובוס , לטיול שלח (מהבית ספר) עד לירושליים ? (בערך שעתיים מהעיר שלי)
אני מפחד לצאת לטיול שנתי כי אולי לא יהיה לי ליד מי לשבת באוטובוס לגטימי?
ישנם באוטובוס 36 נוסעים באוטובוס היחס בין הילדים למבוגרים הוא 5 ל 4 כמה ילדים באוטובוס?
עד כמה זה מבאס לשבת לבד באוטובוס בטיול שנתי?
נגיד שאתם בטיול ונותנים לכם לשים שיר באוטובוס איזה שיר זה יהיה?
הקאתי באוטובוס של הטיול וילדים הסתכלו עלי.. כדי לי לבוא למחרת לבית ספר?
עכשיו חזרתי מטיול משצים, ודיברתי עם ילדה באוטובוס שאני לא מכיר, והיא ממש מצאה חן בעיני, מה לעשות?
אתם יודעים אם יש אפשרות של הטענה באוטובוס עצמו בטיול שנתי?
ילד אקסטרני שנוסע הלוך לבית הספר וחזור באוטובוס, זכאי לקבל כסף נסיעות מהעירייה?
מה הקטע שחייב בטיולים להשאיר את התיקים למטה באוטובוס?!
אם הייתם יוצאים לטיול שנתי והייתם באוטובוס איך הייתם מגיבים אם הכיתה שרה את זה?