3 תשובות
סליחה עריכה הבנתי לא נכון
תחפשי באפסטור קליק משהו
אנונימית
אני מתה בטח הביצה, לא נראלי שיש אחת כזו
לאייפונים אין.
אפל לא נותנים את ההרשאות שצריך בשביל זה.
את יכולה להפעיל כזה שלוחץ לך כמו 5 אצבעות בלחיצה אחת.
מעיין macro אם זה עוזר לך.