7 תשובות
בטח שלא אני יש האח הגדול
ממש הגזימה הקוטל הזו
אני בעד את החדשות שלהם
אנונימי
מה היא עשתה לא הבנתי
וחבל של מורים אסור להביע את דעתם הפוליטית זה מאוד מעניין...
צודק אני בעד...היא לא פרשנית היא באה רק ללהעיבר את החדשות היא לא צריכה להביע את דעתה הלא צודקת..
כן,אני כבר עושה את זה חוצפנית מי היא חושבת שהיא!! היא הגזימה ממש
אנונימי
שואל השאלה:
בדיוק כמו שלמורים אסור להביע את דעתם הפוליטית גם לה אסור!
אנונימי