5 תשובות
החרדה שלך פשוט הפכה ליותר אגרסיבית. את צריכה עזרה מקצועית.. בהצלחה.
יכול להיות שזה בגלל החרדה והמצב החמיר.
אבל מומלץ שתדברי עם איש מיקצוע.
הנערים פה לא יכולים לאבחן מחלות נפש.
פסיכלוגים ופסיכיאטרים נמצאים כדי לעזור לך, לא בשביל לספר לך שאת משוגעת. שווה לנסות.
אבל מומלץ שתדברי עם איש מיקצוע.
הנערים פה לא יכולים לאבחן מחלות נפש.
פסיכלוגים ופסיכיאטרים נמצאים כדי לעזור לך, לא בשביל לספר לך שאת משוגעת. שווה לנסות.
שואל השאלה:
אני לא רוצה ללכת לפסיכולוג כי אז זה אומר שאני צריכה לספר להורים שלי את כל מה שעובר עליי ואת כל מה שקורה לי וזה פשוט לא בא בחשבון...
אני לא רוצה ללכת לפסיכולוג כי אז זה אומר שאני צריכה לספר להורים שלי את כל מה שעובר עליי ואת כל מה שקורה לי וזה פשוט לא בא בחשבון...
אנונימית
יש מרכזים עם פסיכולוגים לנוער שהם יכולים לפנות אליהם בלי ההורים.
תחפשי משהו באיזור שלך
תחפשי משהו באיזור שלך
אנונימית
^אין מרכז בלי הורים
לצורך פגישה עם כל איש מקצוע של בריאות הנפש ההורים צריכים גם להיות שם וגם לחתום
לצורך פגישה עם כל איש מקצוע של בריאות הנפש ההורים צריכים גם להיות שם וגם לחתום
באותו הנושא: