6 תשובות
היית קטנה מאוד.
אני חושבת שהערצת את אח שלך ולא התאהבת בו.
בכל מקרה, לא באמת הבנת משהו, זה בסדר.
פעם רציתי להתחתן עם אבא שלי, הייתי קטנה ותמימה, מה הבנתי?
תבדילי בין אהבה להתאהבות... זה דומה אבל שונה.
חוץ מזה, מבחינה מנטלית, אני לא חושבת שיש בכלל אפשרות להתאהב בגיל כלכך צעיר, זה שלב מאד שונה בחיים.
חחח גם אני פעם בתור ילד רציתי להתחתן עם אמא שלי וסבתא שלי.הכל טוב
מוזר .
מה הקראש או הידיד שלך יעשו?
אמ כאילו היית בת 5-6 אז לא נורא אבל זה קצת מוזר
מוזר מאוד..