3 תשובות
חברה שלי ככה. בטיול שנתי היא הייתה איתנו כי הכיתות היו מעורבבות רוב הזמן
ובעבודות קבוצתיות היא עובדת עם החברים שהיא יותר קרובה אליהם בכיתה (זה לא שהיא לא מדברת עם אף אחד חוץ מהחבורה שלנו)
ובעבודות קבוצתיות היא עובדת עם החברים שהיא יותר קרובה אליהם בכיתה (זה לא שהיא לא מדברת עם אף אחד חוץ מהחבורה שלנו)
אני
מבקשת לעשות לבד ובטיולים עם האוזניות בתוך עולם משלי
מבקשת לעשות לבד ובטיולים עם האוזניות בתוך עולם משלי
כל החברים שלי לא בבית ספר שלי בכלל חחח
אנונימי
באותו הנושא: