3 תשובות
תזרוק לה כל מיני משפטים שמרמזים על זה באמצע שיחה (כמובם ברגעים מתאימים לא בלי קשר לשום דבר). היא בטוח תשים לב לזה
שואל השאלה:
השיחות שלנו די 'אוהבות' כאלה אז אני לא יודע איך לגרום לזה להיות ברור...
כאילו זה לגיטימי מבחינת הדינמיקה בינינו לכתוב לה אני אוהב אותך והיא תכתוב גם אני אותך וזה עדיין יהיה בפן הידידותי.
השיחות שלנו די 'אוהבות' כאלה אז אני לא יודע איך לגרום לזה להיות ברור...
כאילו זה לגיטימי מבחינת הדינמיקה בינינו לכתוב לה אני אוהב אותך והיא תכתוב גם אני אותך וזה עדיין יהיה בפן הידידותי.
אנונימי
תבקש מאחת החברות הקרובות שלה שתקדם את זה ביניכם, היא בטוח תשמח מניסיון!
באותו הנושא: