6 תשובות
כי את מאוהבת בו
bias wrecker things
זה קורה לי עם ג'ייהופ
וזה כי הם מדהימים
וזה כי הם מדהימים
כי הם כולם מדהימים ברור שתתרגשי
אבל אם זה קורה לך במיוחד איתו אז אולי הוא הופך להיות הביאס שלך
אבל אם זה קורה לך במיוחד איתו אז אולי הוא הופך להיות הביאס שלך
יש מצב שהופך להיות הביאס שלך...
אני לא חושבת שזה ביאס וורקר כי ביאס וורקר זה מישהו שמרגש אותך אבל עדיין מרגש פחות מהביאס שלך, ונגיד הביאס וורקר שלי זה ג'אנקוק אז אני מתרגשת ממנו אבל הרבה פחות מימה שאני מתרגשת מאהיונג, שהוא הביאס שלי
אני לא חושבת שזה ביאס וורקר כי ביאס וורקר זה מישהו שמרגש אותך אבל עדיין מרגש פחות מהביאס שלך, ונגיד הביאס וורקר שלי זה ג'אנקוק אז אני מתרגשת ממנו אבל הרבה פחות מימה שאני מתרגשת מאהיונג, שהוא הביאס שלי
אני מתרגשת כשאני רואה את כולם. נורמלי לחלוטין
באותו הנושא: