8 תשובות
אולי לבקש מההורים להרוויח כסף דרך מטלות בית(?)
לחסוך כל שקל, כל פעם שאת מקבלת כסף ליציאה או לאוכל תשמרי על כמה שיותר עודף שאת יכולה.
איסוף בקבוקים
אולי תשטפי להורים שלך את האוטו תמורת כסף?
אולי תשטפי להורים שלך את האוטו תמורת כסף?
תנסי לעשות שיעורים פרטיים בתחומים שאת טובה בהם. בתכלס בגיל 12 אין כל כך מה לעשות חוץ מבייביסיטר כי גם לא יקחו אותך לעבודה (חוקית אפשר להעסיק נוער מגיל 14)
עריכה: אגב אפשר להרוויח עוד כמה אגורות על בקבוקי פיקדון אם זה שווה לך
עריכה: אגב אפשר להרוויח עוד כמה אגורות על בקבוקי פיקדון אם זה שווה לך
שמעי את מדברת כאילו 2000 זה כלום, תבזבזי את הכסף שלך על משהו ששווה לבזבז עליו, ולא על מותג חרא.
שואל השאלה:
^^^^^^^^^^^
שמע, אני אמנם ילדה 'קטנה' אבל יש לי ראש של מבוגר... אני יודעת מה לעשות עם הכסף שלי ועל מה אני מחליטה לבזבז אותו. 2000 זה לא קצת, ולא אמרתי את זה, זה המון! אבל בשביל הסכום הזה ובשביל להשיג את הפא**נג סכום הזה, אני צריכה לעבוד פי 1000000000 יותר קשה ממה שהייתי, במיוחד בגיל הזה שהאפשרויות לעבודה כמעט ולא נמצאות בכלל.
^^^^^^^^^^^
שמע, אני אמנם ילדה 'קטנה' אבל יש לי ראש של מבוגר... אני יודעת מה לעשות עם הכסף שלי ועל מה אני מחליטה לבזבז אותו. 2000 זה לא קצת, ולא אמרתי את זה, זה המון! אבל בשביל הסכום הזה ובשביל להשיג את הפא**נג סכום הזה, אני צריכה לעבוד פי 1000000000 יותר קשה ממה שהייתי, במיוחד בגיל הזה שהאפשרויות לעבודה כמעט ולא נמצאות בכלל.
בת 12?!?
אין דרך להשיג מהר כסף בגיל שלך חוץ מדמי כיס שזה גם יקח לך איזה שנה וחצי
אין דרך להשיג מהר כסף בגיל שלך חוץ מדמי כיס שזה גם יקח לך איזה שנה וחצי
אנונימי
שמעי בגיל 12 האפשרויות הן בייביסיטר ודוגיסיטר ומורה פרטית זה ממש גבולי (אולי לגן חובה או כיתה א' ב'). לי אישית לא היו משלמים כסף על מטלות בית שהייתי עושה כי זאת אחריות שלי כי זה גם הבית שלי שאני גרה בו לי בגיל 12 היה נוקיה בלטה עם מקשים.
אילו האפשרויות שיש לך בגיל שךף תעשי עם זה מה שאת רוצה
אילו האפשרויות שיש לך בגיל שךף תעשי עם זה מה שאת רוצה
באותו הנושא: