2 תשובות
אני לא יודע למי שלא בחמד אבל אצלנו (בחמד) למדנו על הקנאים ועזרא ונחמיה והשנה למדנו על גירוש ספרד, הפודאליזם (אם ככה כותבים את זה), יהדות אשכנז ומסעות הצלב
השוני הוא בעיקר בבגרות. כשבחינוך הממלכתי נבחנים על בית שני, למשל, בחמד נבחנים על התנועות הדתיות של ראשית הציונות.
באותו הנושא: