5 תשובות
דאמ ממש
איזה נוסטלגיה עוד מהתקופה שהיה לו שיער אני בוכה.
וואו כל כך.!
מה עם יפהשלי.
וצאי אל החלון.
ולב של גבר.
ומלכת היופי שלי.
ובלעדייך


נוסטלגיה

אם שומעים מזרחית אז אך ורק את זה.
ואו ישן חח
שואל השאלה:
^^im fine
אל תשכחי את השיר הזה: