4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא משתמשת בטמפונים זה לא נוח לי
אני לא משתמשת בטמפונים זה לא נוח לי
אנונימית
אגב יש טמפונים זה לא אמור להפריע לך בכלל...
יש דרך אחת יחידה והיא להעלים מחזור בעזרת גלולות ( את מחברת 2 חפיסות ואז מקבלת פעם בחודשיים)
גלולות
באותו הנושא: